Sunday, November 2, 2008

darah... darah.. bukan dara...

TODAY...
a new chapter in m¥ Life...
first time in 35 years of m¥ Life...
i participate in Blood Donation Campaign....
Mula-mula sebelum nak p tu.. duk bertagak gak... ingat nak p pagi... tapi petang baru aku p...kempen derma darah ni anjuran Elken.. since aku ni Elken Member.... so aku participate lah.. lagipun location nya kali ni pun dekat jer dengan umah aku.... dekat sangat-sangat... hehehe... ari ni jugaklah aku baru tau.. rupanya darah aku ni jenis A+... hahaha lawak.... Tapi yang bestnya, lepas amik darah aku untuk test.. aku kena p test blood pressure plak... procedure... aku pun p check lah... sekali doktor kata tak lepas da.... Tekanan darah aku tinggi... hah?!! Doc suruh aku p rehat dulu dalam 5 ke 10 minit... pastu check sekali lagi... pas tunggu... aku p check sekali lagi.... dah turun dah...legaaaa...doktor kata biasak... First time nervous!!! hahahaha.... then it's my turn dah... ingat kan sakit tara mana ka... tarak apa pun... cheh!!!!.... since aku dah ada experience dalam derma darah ni... insya'allah... aku akan jadikan aktiviti derma darah ni as part of my life routine....

2 comments:

Anonymous said...

alah.... cuak lah tu!!

Anonymous said...

tak tau plak Yen members Elken, so klu i nak consume Elken produk blehlah order ngan Yen. Apa2 pun saja buat ramai kat sini bagi meriah sikit